I heard the call but I wont follow


FINASTE BANDET :''DD 


-

Kläderna är faktiskt ok, känns lite wata/ilwt : DD dock gillar jag inte det som Ola har runt halsen, påminner lite om Pirates of the caribbean?

-



Idag var vi på studiebesök på SVT/SR-huset på Lindholmen, det var intressant och så : DD
Det är typ vååååååååååååååååår ute, och jag hade skinnjacka och mina tunna leopardskor :'''))))) (dock blev mitt hår typ afro och det var inte sååå kul.) Jag har min gamla sony ericsson och den er BEEESSSST. Jejje har också sin gamla sony ericsson. Alltså mm, knappar <3 ska aldrig mer köpa en touchmobil. HEHE.

Efter studiebesöket åt vi bajs i bamba, sen gick vi till McD och delade på en 9-bitars Chicken McNuggets-meny <3 sen gick vi till Ica och jag och Älin köpte varsin Marabou daim-choklad-grejj. GOTT.

Sen bröt vi ihop TOTALT, och jag stod med huvudet inne i skåpet och grät så tårarna rann, HAHA. Vi skrattade så vi dog flera gånger om, åt saker som egentligen inte ens är kul (a) haha, lovar att det är solen och det fina vädret som gör det. Man blir KLAAAAAAD.

Sen så åkte jag och Jejje till Nils Ericsson och köpte massa bussbiljetter, fyra resor (åtta biljetter) sammanlagt, 788 :- per person. Dyrt, men ah, vad ska man göra? 8)) det var snurrigt och så, stod där och bara rabblade upp massa datum och knasiga tider som typ... 23.20 och 01.00 och sånt, hahah (a) 

Nu ska jag boka vandrarhem, blir Rut och Ragnars ändå : )) 

/Sandra

You wanna see what they said?
ÄLIN

DAIM-CHOKLAD?!?!

Du "grät så att tårana rann"?

HEHEHEEH XF

2011-01-18 @ 17:16:01
Aino

Ja, förutom allt pirat-ryschpysch så gillar jag det på nåt sätt. SÅ mycket bättre än In Full Regalia-kläderna, haha.

2011-01-18 @ 19:18:00
http://genomdimmorna.blogg.se/
sandra

HAHAHAHHAAAAHAHAHHA (älin), x''''''D

2011-01-18 @ 21:04:41
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0