Gammalt



Hittade en mapp med bilder som jag tagit på gamla analoga foton, hade glömt av dem, men ska ladda upp en del av de på facebook nu : D tycker den bilden där uppe är feeeiiiiin. Nelly är söt och Pysen är liteeennn. Saknar Nelly :c

/Sandra

22:41

Jag saknar förr. Inte den tiden som är på bilden, men 07-08. 
Saknar Linnea, Daniella, Naomi och Emilie. Saknar att gå i samma klass. Saknar Assared. Saknar att alltid se på Tjenare Kungen, måla naglarna och lyssna på An Café. Saknar att ha filmkväll varje helg. Saknar till och med so-lektionerna. Saknar allt. Saknar hemkunskapen. Saknar att helt random efter skolan, gå hem till nån och baka. Saknar den tiden när Jejje inte alltid var upptagen efter skolan. Saknar att man inte hade något speciellt bakom sig att se tillbaka på och bli nostalgisk och få ångest över. Saknar att det var så äckligt lätt. Utan att vi insåg det. Vi fattade inte vilken tur vi hade som hade det så bra som vi hade det. Vi fattade inte att vi skulle ta vara på det, istället klagade vi bara och längtade bort till något annat. Saknar att repa. Saknar att vara liten och naiv. Saknar att klä mig roligt och bli stirrad på i stan. Saknar att köpa godis i norra. Saknar att allt var så självklart. Saknar att det var så lätt att skratta med dem. Saknar den tiden det inte var så krystad stämning. Saknar N, hatar henne för att hon lät oss tappa kontakten, för att hon inte försökte. Saknar allting. Saknar att fylla 15 och tycka att man var så jävla gammal. Saknar att bara åka in till stan och gå runt hela dagarna. Saknar att leka på McD med saltpåsarna. Saknar att ramla i Nordstan. Saknar att vara rädd för att gå förbi emotrappan. Saknar att tycka att man var cool när man hängde på balkongen vid Monsoon. Saknar de BRA TH-träffarna. Saknar det livet vi levde då. Saknar den jag var. 

Vill åka tillbaka i tiden (och ta med mig Elin, HEHE cuzz she izz importanto) och vill leva som förr. 

MEN JAJA. Nu är det 2011 och det är vinterhelvete och jag är på dåligt humör och i år tar allting slut och i år fyller jag 18 och blir gammal. 

Men om ett och ett halvt år flyttar jag, Jejje och Elin förhoppningsvis till Nybro. Jag längtar. Hur mycket som helst.


-

Jag vill ha Ark. 
JAG VILL HA ARK.
JAG VILL FUCKING HA ARK JUST PRECIS NU.

You wanna see what they said?
Aino

Vem vill inte ha ark? Dördördör.

2011-02-01 @ 09:25:04
http://genomdimmorna.blogg.se/
Milla

Jag håller med faktiskt, det var så himla lätt förr. Inte som nu. Fast så får du tänka så här, Sassa, att du måste leva livet just nu så det blir värt att minnas i framtiden också :)

2011-02-01 @ 10:11:53
http://millaismyname.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0