aaaa

Idag har jag ännu en bok att skriva om, men jag orkar inte ._.
fast jag kan göra det snabbt.

Den 7e boken jag har läst är Vampyrens Märke av PC Cast och Kristin Cast.
Det är den 1a House of Night boken.
Den handlar om Zoey Redbird som är en vanlig tonåring med ett vanligt liv.
En dag blir hon märkt när hon är i skolan och hennes kropp påbörjar då
förvandlingen till en vampyr.
Hon skickas till House of Night, som är en skola för nybörjar vampyrer.
Blablabla... blablabla. Hahaha, ni märker ju hur bra jag är på detta xD
Jag sitter faktiskt på en samhällslektion just nu så jag skyller på det xD

I alla fall, boken var fruktansvärt seg och tråkig i början men sen
var den faktiskt ganska bra :D
Började i morse läsa 2an :D



Heheheh, nu borde jag fokusera på lektionen!
GODNATT MAHAHAHHAHAHA
(Jag, konstigt? Jag fattar inte vad du menar.)



/ÄLIN

You wanna see what they said?
sandra

du är lite ologisk ibland, elin.

2011-01-14 @ 10:44:56
http://chavezz.blogg.se/
ä

Ologisk? :o

2011-01-14 @ 23:54:41

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0