A song for those who



Hej : D kom nyss hem och nu sitter jag och äter kiwi, ASGOTT.
Lyssnar på Jann Wilde and Rose avenue, 2007-flashbacks, haha <3 det är inte jättebra, men helt ok. Minns att jag verkligen älskade de på den tiden, men jag slutade lyssna på dem nån gång.. : / hans röst är så speciell, haha. 

Mötte btw halva Assared på vägen hem, hatar att sluta den tiden så jag hinner möta alla :< haha. Kom att tänka på hur sjukt glad jag är för att jag är så gammal och slipper grundskolan. Grundskolan var verkligen jobbig som fan. Tycker det är så sjukt härligt nu på Gymnasiet att allt är så mycket slappare och bättre, haha (yy)

/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

glad att det är över (a)

2011-01-11 @ 15:17:29
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0