WTAI?

Fick nyss veta att Ark, enligt spårvagnsreklamen och affischer i stan, ska spela på Where the action is i Slottskogen den 28 juni. GÖTEBORG. Men biljetterna kostar 1000 kr. Fan. Fan. Fan. Vill egentligen inte lägga 1000 kr på festivalbiljett, men vill samtidigt inte sitta hemma när Ark spelar typ 20 minuter hemifrån. I-LANDSPROBLEM.

Och btw, blir inget med Siesta. Tror jag ialf. Har ingen att gå med och har insett att jag lägger nog hellre pengarna på Ark och hoppas på att Björnstammen/SMK spelar på Kulturkalaset eller Liseberg istället (y)



Aja, ska sova nu. Gonatt ;DD
/Sandra

Hörde precis Arkreklamen på Spotify och kom på att jag har ju fortfarande inte beställt skivan... (går återigen och tänker i tiden före/efter The apocalypse is over, sista låten..). Hatar att han säger "bokar du nu kan du också kan du också vinna biljetter till våran vårturné, TÄVLINGEN TOG SLUT FÖR TYP EN VECKA SEN.

You wanna see what they said?
Elise

Jag missar Where the action is också, det krockar med p&l... eller ja, jag skulle kunna åka till p&l en dag senare i så fall egentligen. Men jag kan ju låtsas att jag inte kan så behöver jag inte låtsas om att jag inte har råd.

2011-02-20 @ 12:08:15
http://ienstadvidhavet.blogg.se/
Aino

Men du ska fortfarande till Siesta på arkdagen eller? :)

2011-02-20 @ 12:11:18
http://genomdimmorna.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0