Söndag

Man märker att man är alldeles för inne i en bok när man drömmer att man tar heroin. HHHMMMM.

-

Idag är det söndag. Det är måndag imorrn = lektioner för första gången sedan den 4 februari. Jag måste prata med Jörgen också för jag hade missat att det bara stod Text B på pappret, så nu vet jag inte ifall jag kan läsa Text A som jag hade tänkt.. FA-AN. Sen vet jag inte ifall det blir någon litterär gestaltning eller inte, måste prata med Herbert och BLABLABLA.




/Sandra

You wanna see what they said?
Aino

Svar: Aa, det är ju deras sista turnépremiär, så självklart!

2011-02-20 @ 15:14:22
http://genomdimmorna.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0