MISFITS <3333333

Jag älskar Misfits!
Varför har ingen berättat för mig om den serien förut? :c
Världens_bästa_serie!
Den har verkligen allt, hahah <3 Romantik(ehhhe), spänning(OMG JAA), humor(haha, humorn är BÄST!)
Dom som inte sett den serien borde seriöst börja fundera på att se den.
Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag är så sjukt glad att jag började kolla på den efter att Sandra tipsat mig. : D TACK SANDRA! <3

 

OCH JAG VILL HA SÄSONG 3 NU!! JAG MENAR, VAD VAR DET FÖR SLUT??!

 

PS. Dör lite när jag ser bilden (aa) Det avsnittet var ett av dom bästa! Så bajsigt spännande!

 

/Jejje


You wanna see what they said?
sandra

ALLTSÅ SÅ BÄST <3

Seriöst bästa serien nånsin! Den har ALLT :''DDD OCH TYP GE MIG SÄSONG TRE NUNUNUNUN, vi måste se på det tsm när det kommer (a)

2011-02-11 @ 23:58:01
http://chavezz.blogg.se/
rebecka

hahah awesome!

2011-02-12 @ 08:59:40
http://likemortalsdo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0