Jag går där jag går

Alla hjärtans dag idag, sjukt onödig och överskattad dag som jag inte bryr mig om alls. Träffade Läää och Dnao och bakade cupcakes (chokladmuffins med en meter tjockt lager nutella på) : D jag tvingade de att lyssna på Björnstammen, men de verkade inte tycka att det var så bra, och de vill inte åka till Siesta! med mig som jag hade hoppats på : ( kommer nog inte bli nåt med Siesta! då, jävligt synd och skittråkigt för jag VILL VILL VILL SÅ JÄVLA MYCKET. Meeeeeen jag ska strax boka biljett till Hardcore Superstar, Crashdïet och The 69 eyes :'D



(Ja, ser ganska psychobitch ut på första bilden :DDDD)

/Sandra

You wanna see what they said?
Ellie

Varför inte siesta? :(

2011-02-14 @ 22:45:35
http://lilljesus.blogg.se/
rebecka

åh är det gott med nutella på? :D

men hihihi blir lite fnissig när jag tänker på crash+hcss <3

2011-02-15 @ 08:56:59
http://likemortalsdo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0