HEJDA DISCOMUSIKEN

Såå, Leny visade massa awesome electro/dubstep/elektronisk dansmusik (eller vad man nu ska kalla det föööör) för typ en vecka sen, sen dess har jag vart på jakt efter nytt och idag upptäckte jag Den svenska björnstammen genom Enmusikaliskalläter, och så återupptäckte jag hur sjukt bra Slagsmålsklubben är. 

Förut var jag inne på Malins blogg och läste om en dokumentärserie på SVTplay om två tjejer som gör sån musik typ. Började titta på den och fastnade med en gång, HEHEH : D musiken i serien är asbra, och den ena tjejen (Rebecca) spelade ju Annika i Den bästa sommaren också, HAHHA <3

Älskar delen vid 13:25, fint

Ah, hittar ingen bädda in-knapp, så ni får vara old fashion och klicka här istället :'''))))

-
Det jag egentligen ville säga med detta var att... ehh, det finns mer. Hahahaha, FLUMMIGT OHYES MEN JAG VET INTE RIKTIGT OCH SÅÅÅÅÅÅ, HEHE.


Nu vill jag sova. Gonatt.

/Sandra

You wanna see what they said?
Dennis

sv: Haha, jasså? Då måste de vara bra :)

2011-02-13 @ 14:20:55
http://www.dennism.se
malin

all musik du skriver om i det här inlägget är sjukt bra :D :D Och länk till min blogg är också bra, haha :D

2011-02-13 @ 19:29:20
http://stjarnfallet.devote.se

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0