filmer HEHEH




Har sett på Skyline (inte så värst bra), och nu ska jag och pappa se på Psalm 21 som jag har velat se skitlänge : D Psalm 21 utspelar sig i Borgvattnet! Awesome, brukar ju åka dit när jag är i Norrland ;DDD

Har ätit så sjukt jävla mycket så jag dööööör. Har druckit vaniljcola också, skitgott vare. Nu dricker jag körsbärscola <3333333333333333 (tjockis, HEHEHEH)

/Sandra

EDIT: Psalm 21 var skitbra! Lite svår att förstå, och rätt så störd och konstig, men bra! Se den : DD

You wanna see what they said?
emelie

Haha, hatar borgvattnet :( så jävla läskigt.

2011-02-06 @ 14:22:26
http://silencelikeawhisper.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0