...

(Alltså vad har hänt med mig, hahahah?)
Jag vill gå på Slagsmålsklubben och Den svenska björnstammen... jättemycket :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((




Verkar ju så mysigt, huhu.

/Sandra


-

Upptäckte precis att Slagsmålsklubben OCH Den svenska björnstammen ska spela på Siesta. OCH JAG MÅSTE GÅ. The Ark och de på samma festival? ALLTSÅ ÅÅHHH. MEN, dilemmat </////////3 antar att alla de inte kommer spela samma dag, och jag antar också att Jejje inte vill gå alla tre dagarna (har jag rätt? HEHEH), SÅÅÅ vad gör man då? Tvingar Lä och Dnao att gå också? HEHEH. Alltså jag vill verkligen. Ska jag på nån festival i sommar ska det fan bli den.

/Sandra

You wanna see what they said?
Elise

Det är bajs att jag inte kan gå alltså :(

2011-02-15 @ 12:14:12
http://ienstadvidhavet.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0