Do what you will, we're only here for a while

(^ tatuera in? HHMMMMMMM)

-

Känner att jag inte pallar dator och allt sånt, så ska strax lämna den igen, tänkte bara säga häääääj och sååå. 
Har bowlat idag, discobowling (y) med mamma, A och min kusin som jag inte träffat på 483 år typ. Det var kul. Nu är jag fett mätt och ska läsa Toffs bok.


Dålig bild från bowlingen :)))

-

Imorrn ska jag först åka med mamma till Kortedala, sen ska jag gå till biblioteket och lämna tillbaka massa böcker och låna några nya, sen ska jag (tsm med mitt stativ och min kamera, TUNGT HEHE) åka spårvagn till Jejje, sen ska jag ta bussen upp till henne, då ska vi fota till reklamkampanjen igen, sen ska vi redigera bilder och sen ska jag _gå_ hem till min mormor och gå på hennes 69-års kalas med mamma, A, A's föräldrar och mormor, min kusin och moster : D ska äta kladdkaka, hehehehehhehe.

För ni bryr er och så ja :)))))) HEJDO

/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

Men hallå, jag har ju en bok du ska lämna tillbaka också :ooo

2011-02-24 @ 23:45:53
http://chavezz.blogg.se/
Elise

Åh, discobowling är grymt kul <3 :)

2011-02-25 @ 01:14:52
http://ienstadvidhavet.blogg.se/
sandra

jejje: den ska in den 15 mars, så dte är lugnt ;D

2011-02-25 @ 12:29:08
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0