Böcker

Köpte två böcker på Lidl idag (hahah <3), Toffs bok och Fri. Behöver nånting att läsa och fördriva tiden med på Lanzarote medan alla andra badar, hehh. Vågar inte chansa och ta med en bibilioteksbok, så ska nog ta med Fri :]] Toffs bok är jag sjukt sugen på att läsa nu, men har 80 sidor kvar av Gänget i tunnelbanan (nej, den jävla boken tar aaaaldriiig slut), och jag _ska_ läsa färdigt den innan, så. Sen tror jag att jag struntar i Svält, vet inte om jag pallar en 1800-talsbok om en författare som inte har råd med mat.. (y)



Oientressant inlägg : DDD (för alla utom Jejje och Älin, HEHEHHE?)

/Sandra

You wanna see what they said?
Hanna

sv: Jag lider med er :(

2011-02-22 @ 20:50:45
http://thearkmmxi.blogg.se/
Jejje

HEHHE :D du får berätta imorgon vad dom handlar om ;D

2011-02-22 @ 20:55:31
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0