ARG

Jag är arg idag. Skitarg. 
Internet funkar inte. Jag har ont i magen. L svarar inte. D har pms så hon kanske inte vill ses längre. Jag känner mig ful. Mitt hår är smutsigt. Jag vill ha kladdkaka. Jag vill aldrig mer gå ut. Jag vill inte göra någonting. OSV OSV OSV OSV

FAN VAD KUL



/Sandra

EDIT: så jävla meningslöst :@@@@@@@@@

(försöker lyssna på The Smiths men näääädå, pappa sätter på skithög bajsmusik så jag hör inte ens min egna musik AHHHHHHHHHHHHHH)

JAG SKA UT OCH DÖDA NÅGON SKA FAN BAJSA I NÅGONS BREVLÅDA 

-

Vill vara ensam, men kan inte FÖR JAG BOR HÄR OCH BLABLABLA
OCH DET FINNS INGENTING ATT GÖRA
Och jag saknar när allt var självklart
FAN VAD JAG SAKNAR FÖRR

Saknar när det var självklart att man skulle ses och när man faktiskt prioriterade sina vänner och VILLE ses. Saknar den tiden det var så förbannat jävla lätt.


EDIT2 14.49: nu känns det mer ok. Ska träffa Leny ändå. Jag har dampat, gråtit och vart skitarg så nu är jag så trött så jag dör. 

Vilken konstig dag det har vart.

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0