vi fortsätter att spela rock n roll

hej :DD
den låten som är i rubriken har jag haft på hjärnan hela dagen, trots att jag bara har hört den typ.. en gång? hahah (y) vet inte ens hur den går egentligen ;D

just nu sitter vi i källaren & eter kakor osv : D gympan var helt ok förut, hade brännboll (SURPRISE!!!11) & jag kände mig inte fullt så värdelös som jag brukade göra på assared xD haha, men det känns bra att ha gympa med denna klassen, för ingen verkar vara en riktig sportidiot (a) & det är AWESOME! är så glaaaaaaaaaaaad att slippa vissa från assared alltså (aa) HE HE HE.

sen ska vi ha garf, kuuuwwwl ;)))) hähäh, tror jag ska till allum med mamma sen & spendera mina sista pengar, innan det är dags att börja spara som en idiot i höst, hehh. men jag behöver faktiskt en ny munkjacka & så (a)


Image and video hosting by TinyPic





You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0