tomorrow's god

upptäckte precis att venus outback finns på spotify, AWESOME : DDDD
klicka här 8]]]

idag var en rooooliiiig dag ; D hade graf, skrek & bajsade på indesign (jag lovar, en vacker dag ska jag bajsa på skrivbordet som tillhör den idioten som uppfann indesign!), sen hade vi samhäll, vi typ.. snackade & kollade tidningar. sen engelska, vi spelade in en sak x) jag & jejje satt ute i solen på ett berg & spelade in : D ashärligt!

efter det åkte vi till akademibokhandeln & beställde tre böcker 8)))) typ magiska djur, quidditch genom tiderna & nån bok med sagor (alla tre från harry potter <3), ehheh, NÖRDIGT : D
imorrn ska jag btw börja läsa harry potter igen, ska bli kuuuul!

fotade med jejje sen, & började se på den lilla pandan :]] upptäckte hur sjukt handikappad jag är när det handlar om vhs, haha. typ dra åt bandet & spola tillbaka & sånt, haha <3 







hähähäh : ))) nu ska jag tvätta håret & sen ska jag skriva klart en sak.

hajdo!
/sandra

You wanna see what they said?
Jejje

det var kul! : DDDD

2010-09-28 @ 21:41:33
http://chavezz.blogg.se/
Rebecka

oh, venus outback har jag inte hört på flera år :D

2010-09-29 @ 11:06:02
http://uforomeo.blogg.se/
Elise

Woot?! :O Måste kolla in :D (Venus Outback, alltså ^^)


SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0