lång dag!

tjenis!

känns som att dagen var skiiitlång ;o vaknade som sagt tio över fem, gjorde mig i ordning, fick skjuts av mamma till busshållplatsen, höll på att missa bussen, ehehe. kom för sent till lektionen, men det var ingen fara 8D 

sen hade vi graf en stund, skulle skriva ut skolkatalogomslagen & så. sen var det skolfoto, jag såg sjukt sur ut :D haha xD :D men jaja. det blir nog bra (y)

sen så sprang vi ut & fotade skolan & störde älin när hon skulle fota x'D hon tog massa sjukt fula bilder på mig & jäjjä när vi sprang runt & dampade & jag insåg hur sjukt ful jag kan vara när jag skrattar : ) sjukt störande, önskar att jag också hade ett fint leende, MEN JAJA
& så ramlade vi ihop på en fin hög på golvet, för älin satte sig i mitt knä & sen gled hon ner & eftersom att jäjjä typ kramade mig & älin samtidigt så slutade det med att jag tafsade på alla, min mobil flg iväg & älin hamnade på golvet : D HAHAH.
sen hände det med tinypic <3 alltså HAHAHAHAHHAHAH, det kom upp helt random bilder så fort man uppdaterade, HAHA. började med att jäjjä skulle lägga upp en bild på thf, men så dök det upp en annan bild på nån helt random tjej, HAHA <3

sen så var det bamba, det var inte så gott :c
sen var det samhäll, det var helt ok : ) fortsatte med socialdemokratsskiten. men har skrivit klart om bostäder nu iaf 8)))) sen hade vi engelska, det var också helt ok. skrev uppsats om sverige :(((

nu ska jag snyta mig & senare ska jag äta potatisgratäng & bacon & se på idol! :''D
GOTT!

btw, det tog typ 483 år att komma hem & det var ASJOBBIGT att gå upp för djävulsbacken, haha 8D

(& en tanke som jag har haft i huvudet hela dagen - NÄR FAN BLEV JAG SÅ JÄVLA GAMMAL?!1)


Image and video hosting by TinyPic




You wanna see what they said?
Jejje

HAHAHHA tinypic x''D

gammal?:o

2010-09-07 @ 17:54:01
http://chavezz.blogg.se/
sandra

gammal ja D: nästan arton = nästan vuxen, HUHU

2010-09-07 @ 18:00:09
http://chavezz.blogg.se/
Rebecka

min tanke jämt: HERREGUD JAG ÄR JU BARA 14 :"/

2010-09-07 @ 19:12:01
http://uforomeo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0