I'd like to smash every tooth in your head

hej : D

dagen var bra i början, hade webbdesign & vi började grejja med html-koder & egna hemsidor & så : )) det var kul, men ASJOBBIGT & hjärnan blev helt fucked up :D hahaha, vi var helt hyper x'D

sen var det estetfoto, det gick.. ehh, nicht so gut. (feg jävel alltså, svag).
så nu har jag bytt kurs, går skissteknik nu, HE HE HE. måla av värmeljus på åtta olika sätt, ehhhh. 

men jaja, sen var jag & mamma på allum. skulle köpa en munkjacka & ett lås (y) först var vi inne på clas ohlson i hundraåttiotre år, slutade med att jag köpte ett knallrosa lås 8D (neh, inget klass1, men ändå, blöhh)

sen så köpte vi massa annan skit & när vi tillslut skulle gå på munkjacke-jakt, så visade det sig att klockan var sju minuter i åtta & affärerna höll på att stänga : ) woho, lyckat!

på vägen hem blev vi stoppade av två älgar som stod på vägen & vägrade flytta på sig (y) så vi fick åka tillbaka till partille & ta en annan väg hem, hahaa D:



nu ska jag eta & sova, hajdo!



You wanna see what they said?
Jejje

oh, feint"! :D

2010-09-06 @ 22:23:49
http://chavezz.blogg.se/
Milla

Ofta min kompis har ett exakt likadant lås :O

2010-09-07 @ 14:04:16
http://millaismyname.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0