dry your eye

Image and video hosting by TinyPic


jag hatar att det är så mycket jag vill & önskar, men att jag ändå gör inte ett skit.

blir så frustrerad av att alla andra har så_jävla_kul på helgerna, medan jag själv sitter här & bajsar på allt bara. så_jävla_kul.

SOMMAR NU TACK?!!??!
( jag lever ju bara på sommaren )

men hösten är ju så fin, ganska mysigt med löv, kyla & solnedgång. men det är bara det att jag ändå_aldrig_gör_ett_skit.

jag vill gå ut.




JAG SAKNAR THE ARK.

You wanna see what they said?
Rebecka

jag trodde du gjort en film på YT men sen var det en bild haha!



men jag också, längtar sönder tills 2011

2010-09-04 @ 20:56:08
http://uforomeo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0