elfte september



nio år sedan idag, helt sjukt :o ola skrev den låten ovanför inne på ett hotellrum utan fönster, precis efter att han fått höra vad som hänt. den är fin :*

vaknade nyss, eller ja, var vaken förut med, när jag åkte med mamma till kortedala vid sju. sitter vid min pc nu, har faktiskt saknat den lite <3 den är mysig. hehhhh : D fast tangenterna är så höga, så jag skriver fel hela tiden.

idag ska jag iallafall träffa jejje & emilie :DDDDDDD ska bli aaaassskkuuuuulllll! har inte träffat emilie sedan kulturkalaset, så..

nu ska jag typ göra mig i ordning, äta något & sen typ spela sims 8DD har inte gjort det på 483 år.



(tänkte skriva världens längsta inlägg om hur mycket jag saknar ark igår, men jag skrev det aldrig, för jag orkade inte & ni har redan fått höra hur mycket jag saknar de typ tusen gånger.)

You wanna see what they said?
True Blood Crew

Såg att du gillade True Blood, våran blogg handlar bara om serien och skådespelarna. Du hittar också senaste infon om säsong 3 :)



// www.truebloods.se

2010-09-11 @ 12:57:33
http://truebloods.se

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0