DONT DO DRUGS

Ser på en asbra film just nu - Almost famous ;D
Den handlar om en kille (kommer inte ihåg vad han hette, hehh), han gillar att skriva & får "jobb" på Creem magazine, sen typ.. jobbar han sig uppåt & får jobb på The rolling stones & ska följa med Stillwater på deras turné i några dagar :] längre än så har jag inte kommit, heh.

Elise skrev om denna filmen på hennes blogg (www.nagotavenmusikaliskallater.blogg.se), & jag tyckte den verkade bra så jag letade upp den på youtube 8]




(& jag är lat, så bilden är en länk till del 5, hihihi. Bara att söka på "almost famous part 1" så kommer det upp, hähää)

/ Sandra

You wanna see what they said?
Elise

Haha vad kul att jag inspirerade någon att se filmen! Jag tycker den är grym :D Se hela!


SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0