sweet dreams

hallo : D

kom precis hem, är hos pappa för jag ska hem till dnao sen :]]] vi ska omegla, höhöhö.

när vi stod i korridoren förut kom en helt random kille (från en iv-klass) fram till oss & han tittade på mig & sa typ "jag älskar dig/ditt hår/din *nånting?*" & jag fattade ingenting, så jag stod bara & kollade på honom, kände mig som ett levande frågetecken typ (yy) sen typ dog vi, & nån minut senare kom han tillbaka & sa typ samma sak & "skojja bara, he he" typ. fattade ingenting, haha, helt random. läskigt :c får dåliga thailandsvibbar </3 typ när jedai ringde upp till rummet & allt .____. UUUHH

på vägen hem från spårvagnen mötte jag typ halva assared eller nåt, ashemskt. jag skulle undvika några tjejer som gick på ena sidan trottoaren, så jag skulle gå över vägen, & självklart skulle det komma en jävla bil precis när jag gick över. bara för att jag inte kollade & för att det aldrig åker bilar där liksom. så det var lite.. pinsamt. (yy) duktigt vare!

nu ska jag läsa <3 

/sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0