hold your breath and count to ten

idag har jag läst massa harry potter, nördat dator, ätit 483 kilo kinamat & godis & dr pepper. 
jag har också sett på inside, som var helt stört men bra :]] 
efter det började jag & pappa se på splice, den var helt ok, också konstig, men hyffsat bra.

mitt i filmen så började TVn blinka rött & det blev massa konstiga prickar & ränder & sen blev den svart.
= TVn gick sönder : )))
= en bra anledning för pappa att köpa en ny, HE HE HE 

nehmen nu ska jag dra, ska kolla TVn typ, haha (yy)


dagen idag har vart konstig btw, har tänkt maaassaaa. & jag ser ut som en begagnad åttioårig tygdocka idag. kul.

/sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0