HE HE HE

pappa: hur kan man blanda jägermeister & red bull?
jag: frågar du mig det? jag är inte så insatt i sånt, HE HE HE


(yy) 

idag har jag läst färdigt halvblodsprinsen, vart & lämnat in TVn samt kollat på nya TVapparater med pappa :]] har läst ett kapitel i dödsrelikerna också, känns sorgligt att bara ha den här boken kvar... är rädd för tomhetskänslan som jejje & älin påstår kommer efteråt, haha xD 

men.. hmm, ja : D imorrn ska jag & pappa se på inception (y)
& just nu håller vi på att se på mutants, fransk zombiefilm.

ska dra nu, baiii : D
/sandra

btw, en bra video som jag blev tipsad om ; )


You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0