give my gun away when it's loaded



'ello love :]

idag fick jag för tredje dagen på raken stressa upp & åka iväg, haha. följde med pappa till hans kompis affär, han skulle kolla på vinterjackor : ))) det var rätt hemskt & så. 

efter det läste jag massa i dödsrelikerna <3 aaaasbraaa är den : D sen åt vi potatisgratäng blandat med kassler & såg på nån kass vampyrfilm. & åt flädersorbet, gooootttt. funderar på att äta upp resten, den liksom ligger & skriker på mig i frysen :<

imorrn äre måndag.................... typ så : ))) de här tre lediga dagarna har känts som typ sommarlov, huhu : ( har lagt mig typ tre, gått upp vid tolv : D

måndah betyder skissteknik, det är därför jag hatar måndagar numera. fuuuuuuuuu. 
MEN en awesome sak - jag är fortfarande kvar på fotogruppens närvarolista, så fotoläraren ger mig närvaro varje gång, trots att han inte har nån aning ifall jag är där eller inte : D vilket betyder att jag kan gå när jag känner för det i princip, bara jag hittar på nån bra ursäkt, höhö (yy)

jag vill ha en blåsvart pallesjal, det ska jag köpa imorrn eller på tisdag :]


nu ska jag läsa & kaaanske äta glass. hade vart gott, fast.. hm,, borde sova snart :< 
äsch, baiibaii : D

/sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0