dröm

haha, hade vääärldens sjukaste dröm inatt x''D

började med att jag vaknade mitt i natten typ, eller det var mörkt ute iallafall. var massa folk där, bl.a. mamma, mina kusiner & några kompisar tror jag. vi var i mammas gamla lägenhet. allas klockor visade olika, någons visade kvart över sju, någons tio i två osv., kommer ihåg att det var tio i två för jag hade gått & lagt mig tjugo över två, så det var liksom inte möjligt xD

på något sätt hamnade jag i ett uppehållsrum på hogwarts typ, satt i en soffa med jejje & läste dödsrelikerna. det var typ två vita soffor som stod mittemot varandra med ett träbord i mitten, & ett fönster. det var massa folk där, typ kusiner, mamma (som påminde asmycket om molly weasley), mina kompisar m.fl.

på något sätt hamnade vi ute på en gräsmatta, & satt runt ett långt trägårdsbord & åt. voldemort satt längst bort på ena kanten, & alla andra satt längst bort vid den andra kanten. helt plötsligt var jag i voldemorts kropp, & såg mig själv när jag började tjata om att jag jobbade på ministeriet & kunde arrestera honom & ta honom till azkaban. men voldemort sa nej & skrattade, & sen började vi diskutera hur jag skulle döda honom. jag började även kasta bestick på honom x'D

sen hamnade vi i uppehållsrummet igen, som låg i en källare nu, fanns inga fönster längre, bara massa stenväggar & trappor. det fanns en vägg med typ citat/onda saker som stod där, om voldemort typ. & så fanns det en karta på golvet. folk började anklaga mig för att vara ond, för att jag klagade på voldemort, så de körde ut mig därifrån & jag tog min packning (min blåröda väska som jag alltid har & min grönvita kudde, haha) & gick till andra sidan källaren typ. minns att mamma frågade om jag var ledsen, men hon följde inte med mig, alla bara dumpade mig typ. sen messade jag rebecka & skrev att jag ville ta livet av mig, för det var verkligen så det kändes.. helt hopplöst & katastrof typ, som att allt var slut & det skulle aldrig mer bli bra igen.

.. sen vaknade jag (yy) dvs. för typ en kvart sen, haha xD
/sandra

You wanna see what they said?
Rebecka

hahaha fint :D har ny blogg btw

2010-10-16 @ 15:36:06
http://likemortalsdo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0