: D

hej!
jag försov mig så jag kom en & en halv timme för sent :]]] lyckat! kom typ en kvart innan lektionen slutade, haha. fick närvaro på hela lektionen ändå, asgrymt, ahah xD hoppas inte hon ändrar bara..

vi hade första sex & relations-lektionen idag, var faktiskt helt ok, he he he. vi typ diskuterade & gjorde värderingsuppgifter (yy) skrattade asmycket flera gånger, typ "man får ingen respons av hunden", & så tror jag det var två saker till, men jag minns inte .___. kul vare iaf, haha. & det var bara grafgruppen som var där, så vi var typ asfå pers (y)

är hos pappa nu, mamma slutar tjugo i sju & då ska vi till biblioteket, för jag orkade inte åka med mamma hit imorse : ) ska låna en bok som heter "ibland bara måste man", hihih.

nu ska jag göra typ inget .____________. känner mig helt handikappad & tom utan en bra bok.
hajdo : D 

/sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0