awake

jag är en idiot som fortfarande är vaken (yy)

har iaf äntligen målat naglarna & läst massa harry potter, kollat gamla inlägg på arkworld, spytt på hur jag skrev förr & sådär. trevligt : )))

tänkte bjuda på lite äckliga print screens, & sen sova <3


till skrivstafetten, hahah <3 vilka photoshop-skillz jag hade :'D



lite skäggig sylle sådär. fint.



ett år som arkfans <3

hhahah xD



jejjes signatur, HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA, besatta (yyy)


jejjes signatur, HE HE HE : DDD


"om ni var män?" <3 HAHAHHAHAHAHHAH


(yy)


knark typ, haha? <3



hahah?


fein engelska av mig.


HAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA, nån random P12 : )))


fel låttext & allt i signaturen, låten går inte ens så <3


det här stämmer fortfarande <3 ark fick mig att hitta vem jag är, min.. öh, plats på jorden typ? haha :]]] nåt sånt.




i februari nästa år har jag gillat ark i fyra år <3



/sandra

You wanna see what they said?
Rebecka

hahahahahhahah vissa saker fick mig att skratta högt xD

2010-10-16 @ 10:41:05
http://uforomeo.blogg.se/
Jejje

hahahhaa :D

2010-10-18 @ 14:38:13
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0