She cannot sleep 'cause time stands still

Jag + mössa = ?

HEHE jag köpte en fein rooosa mössa idag (y) Den är myzig. <3

Jag känner för att göra något. Typ gräva ner mig i marken eller bara gå ut och skrika. GAAAAH är typ arg, irriterad, besviken, glad, lycklig. Korv bajs. :< HEHE! 8D


Her first time on the edge
The scars will stay forever
Side to side with death
A moment that feels better
Darkness and light are blinding her sight
She's not coming back


And closer to the edge
The scars will stay forever
Side to side with death
This time feels even better
Darkness and light are blinding her sight
She's not coming back


And falling from the edge
The scars will stay forever
Side to side with death
This last time even better
Darkness and light are blinding her sight
She's not coming back


/Jejje

You wanna see what they said?
Milla

Sv; Det är så mysigt! Kan knappt vänta faktiskt, hihi :> Något som inte är lika mysigt är att snön är tidig i år -.-

2010-11-19 @ 14:24:28
http://millaismyname.blogg.se/
Milla

SV; Jag håller helt med, det är så hemskt :( Allt är kallt och mörkt och trist... blä!

2010-11-20 @ 15:00:34
http://millaismyname.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0