JKSDBJKCS

Pappa fick flipp på mig nyss när han läste på facebook att jag ville tatuera mig.  :sad:
Jag vill tatuera in Ark märket på handleden. Vet att det finns många som tycker det är puckat och inte fattar hur jag känner, men det som räknas är väl vad jag känner? :c Han sa att jag kommer ångra mig och blabla. Men han förstår ju inte hur sjukt knäppt mycket dom hjälpt mig och gjort mig till den jag är. [size=50](Vissa TH fans kommer säkert förstå)[/size] Jag är bara 17, så det kommer ändå inte hända fören om typ ett och ett halvt år. Så jag kommer ju ändå få tid att tänka. Visst, om jag ångrar mig innan dess så fine. men..ÅH! Kan inte bara folk förstå?  BAJ :evil:
BAJSA!
Pappa fick flipp på mig nyss när han läste på facebook att jag ville tatuera mig. :ccccccccc
Jag vill tatuera in Ark märket på handleden. Vet att det finns många som tycker det är puckat och inte fattar hur jag känner, men det som räknas är väl vad jag känner? :c
Han sa att jag kommer ångra mig och att det kommer synas & blabla. Men han förstår ju inte hur sjukt knäppt mycket dom hjälpt mig och gjort mig till den jag är. Jag är bara 17, så det kommer ändå inte hända fören om typ ett och ett halvt år. Så jag kommer ju ändå få tid att tänka. Visst, om jag ångrar mig innan dess så fine. men..ÅH! Kan inte bara folk förstå? DDDDD:
/Jejje

You wanna see what they said?
sandra

men åhh, vad drygt D: mina föräldrar har inget emot det typ : ]

2010-11-03 @ 01:11:17

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0