hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?

^ passar in ganska bra, fast just nu äre disco, HEHEHE
klicka 8D

är så inne i en uppåt, översocial, glad, kreativ period, ashärligt. är asglad hela tiden. 


alltså jag kan inte sluta tänka på nästa sommaren, det känns verkligen som slutet. inte bara slutet på ark, men slutet på allt. & början på vuxenlivet. det känns verkligen som att det inte är jag som kommer bli vuxen, känns som att jag kommer försvinna efter nästa sommar. *blåser på fingrarna*, haha.

men nästa sommar alltså. jag vill så mycket, längtar så sjukt mycket, men jag vill egentligen inte tänka så mycket på det, vill inte ha några förväntningar, för allt blir bara sämre när man förväntar sig, hoppas på en massa som aldrig händer. 

men jag ska leva då : )))))) 
& jag ska på ark & jag ska vara ute hela nätterna, sitta på öde busshållplatser & se på soluppgången. & jag ska träffa så mycket folk, prata prata prata, pr†…a (hahha wtf? pysen trampade på datorn, HAHA), & jag ska prata med ark & jag ska mosa revbenen, få så jävla mycket blåmärken, hoppa & flyga som en.. gris. & jag ska bara leva. en sista sommar. 

AHH ÄR SÅ GLAD, VILL UT & SKRIKA...
... men så kommer jag på att det är ju fan vinter ute. skit också. det är mörkt ute. fan.
jaja, GONATT :DD


IMORRN ÄRE HARRY POTTER :'''))))

/sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0