ffaf/bfmv

kom nyss hem från konserten : DDD

jag har fucking moshat, HAHAHA. sjukt vare. men kul i början, fast inte när jag tappade fotfästet & bara flög runt bland alla, hahah. leny fick rädda mig <3 men det var kul & bra & så :''DD är asnöjd!
& det var så_jävla kallt att köa innanh :< FUUU.

vi träffade btw miranda & sanel också. & så såg jag ett th-fan som jag "känner".
miranda: "oj, vad liten du var!"
jag: "vad lång du var!"
hon var seriöst typ skitlång, HEHEH (aa) men det var kul :DDD

är skittrött nu & har så jävla ont överallt, hej pensionär! min rygg alltså </3
men jag är nöjd & det var kul : ]

/sandra

(nä, ni får ingen bild för det blev bara bajs & så, hade inte med kameran)


You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0