EN BÄNKRAD I EN RASTLÖS SEN APRIL

Jag vill flytta hemifrån. Jag vill ha en egen balkong och stjärnor i mitt sovrumsfönster. På sommaren också.

Tänk en ljummen sommarnatt, klockan är fyra och solen har precis gått upp igen. Tänk att bara sitta där, andas in morgonluften och känna hur lungorna blir kallare och kallare. Man fryser, så man går in och hämtar en filt, sätter sig på en stol på balkongen igen. Och så bara sitter man där, ser ut över staden, och den ljusblåa himlen med de rosa och oranga strimmorna. Tänk tystnaden, så kompakt och knäpptyst att man verkar vara den enda som lever.





Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill så mycket.



You wanna see what they said?
Ellie

Svar: Nej, den första bilden är från Sundsvall -08! Jag gick dessvärre aldrig på Malmöfestivalen, hade ingen att gå med :(

2010-11-28 @ 00:53:07
http://lilljesus.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0