we are the nobodies, wanna be somebodies

hejsan :DD

sovit gott? det har jag, fast jag är lika förkyld & har lika ont i halsen som alltid på morgonen. )):
jag har typ drömt om Harry Potter, fast jag kommer inte ihåg drömmen,
vet bara att jag vaknade med orden "Harry Potter" i huvudet xDD
haha, har blivit lite väl mycket Harry Potter på sistone.
men shiiieeeeet vad jag längtar till premiären av Harry Potter & dödsrelikerna.
(för den hette väl så? haha)

hmm, iallafall. idag ska jag hem till pappa, för mamma & de ska typ ha fest.
så jag ska ringa pappa om nån timme så får han hämta mig :DD

innan det ska jag typ äta, byta om, kanske tvätta håret osv.
(för ni ville ju veta, right?)

sålänge kan ju ni lyssna på det här (klicka hier), & nu funkade det ju såklart med länken.
jaja.

jag tänkte posta en trailer till den nya HP-filmen, men jag hittade ingen bra, så skitsamma dåra.
& så en random hästbild :DD
gammal bild från när jag & Dnao följde med Leny till stallet.
(jag saknar heztarna)


You wanna see what they said?
Mr Kaboom

Jag har drömt om myrer! HUAA!

fina heztar! : D

2010-06-05 @ 11:26:06

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0