we all became friends as we learned how to fight

hej :DD

rubriken kommer från Raise against braiga låt "hero of war".
den är bra, de spelar den på bandit typ 24/7 :))

idag var en bra dag! 
var på biltema & köpte en ny cykel till mig :DDD
en blåvit (haha) yohesemite eller vad det nu heter.
typ en mountainbike med 21 växlar ;))
den är fein & sånt fast bromsarna gnisslar som fan.
hmm.

sen hämtade mamma mig, vi köpte pizza,
(min specialare, utan ost & tomatsås, bara med bearnaisesås, skinka & köttfärs) :*
sen spelade vi bingo (hahaha igen), fast vi vann inget )):
sen gick vi ut & gick till tjärnet, asfeint : D
så tyst & lugnt & det luktade så underbart.
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN SOMMAREN.
& lukten av sommar <3

sen spelade jag spel & hämtade massa appar på mammas mobil : D
ville prova swype, fast den fanns inte, så det fick bli slideit istället,
funkade mycket bättre än jag trodde :D
(googla för förklaring, jag är lat).
hmm, ja. jag vill ha min mobil. jag DÖR av abstinens eller nåt :(((
vill ha min söta lilla (stora) HTC desire NUNUNUNU.

juste, vi pratade om kulturkalaset förut också, & fick veta att
Hardcore superstar ska spela där också, så vi bestämde att vi ska se de med :'D
ohhh, kommer bli massa underbara konserter i sommar :*
LÄNGTAR.




video från undrbaraste Gatufesten 2008.
S A K N A R.
jag kan inte lyssna, för mamma & andreas sover.
men det är väl bara bra, hade väl börjat lipa annars.

ni får en bild på tjärnet också :D


(så feeeiiinntt :*)



gonatt! (innan jag somnar på tangenterna)
elin, whai doont yå uppdejt??

You wanna see what they said?
Milla

Sv; Tackar :)

2010-06-07 @ 06:15:58
http://millaismyname.blogg.se/
R3B3CKA

HCSS :GG MOAGAGGAGAGGAGASYHASJ <33333

2010-06-07 @ 10:44:35
http://uforomeo.blogg.se/starwar
natali

coool blogg:D

2010-06-07 @ 12:10:11
http://natalifray.blogg.se/
bitterfittan

hur är din måndag sötnos? (:

2010-06-07 @ 14:51:19
http://frokenbitterfitta.devote.se

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0