voldemort voldemort vol volde volde volde voldemort

hallo :DD

tydligen bara jag som uppdaterar nu för tiden ):
bajs på er (a)
& ingen som kommenterar heller. uhuh.

men iaf, tänkte berätta om min voldemort-dröm som jag hade inatt (a)



jag & min pappa stod & lagade mat i vårat kök, nån jätteavancerad dyr mat typ.
helt plötsligt började det blåsa & bli mörkt ute (ungefär som i början på fenixorden),
& det dök upp massa läskiga hyenor på gården som hoppade mot fönstrena & försökte komma in.
då ringde massa folk på dörren & frågade om de skulle hjälpa till att utrymma lägenheten 
& bära upp allt till min mamma (som fortfarande bodde på samma gata).
jag sa nej, för jag litade inte på de, så jag & pappa fick bära upp massa saker själva.

mamma bodde i en konstig borg från typ medeltiden, gjort av tegelstenar.
det var typ ett avlångt hus som stod på en mur.
mitt rum var avlångt med två fönster ut mot gården.
hela lägenheten/huset var jättelyxigt.

jag gick in i mitt rum & hittade älin & jäjjä där inne.
de sa att voldemort var på gården & försökte komma in i mitt rum.
vi såg att han försökte bända upp fönstret så jag sprang fram för att stänga det.
(handtaget på dörren såg likadant ut som irl).
sen gick han längre bort på gården & började prata med några barn.
(mina grannar tror jag).
jag ropade på pappa som satt i vardagsrummet, men han brydde sig inte.

vi försökte gömma oss i mitt rum, men det visade sig att det fanns inte ett
enda ställe i hela rummet där man inte syntes i fönstret.
så vi fick panik & sprang runt & så.
sen knackade voldemort på fönstret igen, men jag vägrade öppna.
då gick han igen & vi satte oss ner på golvet under fönstret.

en stund senare kom pappa in på mitt rum med en vit skål i handen,
"det är från voldemort" sa han & gav den till mig.
det var potatis & spaghetti & nåt grönt surt slime
(sånt som var på lindas & pappas tårtbitar häromdagen), 
allt det låg i en sorts gulvit gegga.
jag trodde det var ost, men det visade sig vara vaniljsås.
vi smakade & det var ganska gott.

sen har jag ett minne av att mamma & a höll på att renovera,
så taket var halvvägs av huset.
& pysen var ute & sprang.
& sen kommer jag ihåg att vi satt på en klippa vid havet
med typ gamla klassen.
efter typ en kvart var jag tvungen att gå för annars skulle jag bränna mig.

haha, osammanhängande :DD
men det var en kul dröm.


You wanna see what they said?
Hanna

Fin blogg!<3

2010-06-13 @ 19:51:42
http://hhannii.blogg.se/
Angelica

Två tävlingar i bloggen :D Kika in!

2010-06-13 @ 20:00:21
http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Johanna ♥

spana in bloggen, behöver din hjälp ;)

2010-06-13 @ 20:15:43
http://yoeyoe.blogg.se/
Hanna

Tack<3!, din är också fiin<3

2010-06-13 @ 20:31:05
http://hhannii.blogg.se/
Johanna ♥

Tack för hjälpen! ♥

2010-06-13 @ 20:38:28
http://yoeyoe.blogg.se/
HEVA

Hahha helt sjuk dröm du hade !:D

2010-06-13 @ 22:18:00
http://heva.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0