tjäänis

Nu sitter jag och Jäjjä i skolan och väntar på att Sässä ska komma :D
Vi sitter och skriver på pinsrapporten ehehhee, supraaaaajs 8D
eller ja, just nu disskuterar vi gårdagens Ugly Betty avsnitt. avsåm lajf.

Igår köpte jag och Sässä ett 6-pack med 0.5 liters fruktsoda, så nu har jag massa
med dricka i väskan, scheckt. I morse hade jag 5 st 0.5 liters flaskor i väskan, helt onödigt,
så jag slängde 2 av dom nu, för dom var tomma.

Jag och Jäjjä höhö.


Nu började våran lektion för 2 minuter sen, men våran lärare har inte kommit än :(
Men snart börjar den och då ska vi in och vara små smarthuvuden.



BAAAAAI 8)

EDIT: NU KOM SÄSSÄ 8D


You wanna see what they said?
sandra

whooaayeah!

2010-06-02 @ 09:35:16
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0