The ones who died without a name

hallo : D

Jäjjä frågade precis om jag & pappa ville följa med till Snikens kulle ikväll
& lyssna på Green day. de spelar ju på Ullevi idag ;D
så vi ska sitta där & lyssna & ha kul & så 8))

jag gillar egentligen inte Green day, men det ska bli kul att höra ^^
får massa flashbacks från längesen när vi spelade Holiday med bandet.
videon fanns inte på YT (haha, bara bra det).
men jag hittade en video från när vi spelade Zombie istället : D
låter väl.. ganska bra :]




jag saknar bandet :/ det var kuuul, förutom att jag är sämst i världen
på att spela gitarr (.____.) & jag orkar inte öva & bli bättre.
& så blev jag så jävla arg hela tiden också.
höhhö.

men nu måste jag faktiskt dra & göra nåt åt mitt feeetaaa hår.
mm, mysigt.

hajdo : D


You wanna see what they said?
Sara

Vilken musik lyssnar du helst på? :)

2010-06-05 @ 13:10:03
http://www.februaritjej.se

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0