stoor spindel

Det sitter en stooooor spindel utanför mitt fönster.
Han försöker ta malar och "pappalångbenar" som flyger förbi,
men han är för lat. Lite katten gustav känsla över det hela.

I morgon är det skolavslutning :D
fast det känns inte som att sommalovet börjar imorgon ;_;

heheh

Jäjjä: "Jag måste gå på toa sen"
Jag: "Det är fan ingen nyhet!"
hehehe, jag kände mig jätte taskig :(
mot Sässä i bamba också :( FELÅT SÄSSÄ.

nu ska jag sova.
I morgon ska jag hämta ut biljetterna till Eclipse som
jag bokade idag :D


You wanna see what they said?
sandra

gör inget ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

2010-06-10 @ 09:19:32
http://chavezz.blogg.se/
Mr Kaboom

mahahhaa : D

2010-06-10 @ 10:04:53
Linn-Lay

joo då det samma :D händer denna helgen dÅ?

2010-06-10 @ 11:06:37
http://linnlay.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0