skatås

haj :DD

haha, bara tråkiga mobilbloggar idag, höhöh.
men idag var vi som sagt i skatås med alla MP1orna, det var kul : D

jag & jäjjä klagade som fan på allt & alla när vi gick i skogen & skulle frisbeegolfa, 
det sög ganska fedt faktiskt.
:)))
blött, fuktigt = blöta fötter, fötterna luktade surt, håret krullade upp sig = lezzen )))):

men sen la vi oss på min myrfilt & då vart det bra igen ;D
(haha jag säger inte vart, men okejrrå).
men det var mysigt på filten!
jag & jäjjä delade filt & älin & sara (en tjej i MP1C, som sjöng i vårat gamla band & gick i älins gamla klass) delade på en annan filt.

vi fick "bajsbaugetter" ( = korvbröd med MASSA BAJSIG ost, gurka, sallad, tomat osv. DVS ENDAST BAJS EWWW).
jäjjä åt & smulade på min filt vilket gjorde att jag fick panik typ x))
sen så nuddade hon mitt ben med baugetten, vilket gjorde att jag fick ännu mer panik 8DD
hahaha, jag spydde nästan, hohhh.

men det var äckligt.
sen började alla kasta mat runt sig, så fiskmåsarna kom flygandes.
vilket resulterade i att jag & jäjjä började skrika som fan (LJUUUST skrik ända från tårna).
HAHAHAHAHAHAHAH.
fotoläraren kom & tog kort på oss när vi gömde oss under paraplyt & skrek.
och verkligen ALLA stirrade. xD

haha, alltså det går inte att beskriva, det var verkligen SJUKT KUL.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH.

efter det åkte vi hem, för vi fick veta att grafen var inställd :]
då kom jäjjä hem till mig & vi åt & jag läste Harry Potter :*


idag var en braaa dag : D
& imorrn är sista skoldagen!!!!!!!!!!!11111
på torsdag äre skolavslutning :''DDD 
ahh, shit vad härligt att bara BAJSA I PINSEN HELA SOMMAREN.

(men jag är så JÄVLA nervös inför konserterna).

åhh, gud vad rörigt inlägg D:
haha, btw, idag har jag läst typ 150 sidor till i boken :DDDDDD


(hahhahaaahahahahahhahahaha)




You wanna see what they said?
filippa

hahah söt bild!:D

2010-06-08 @ 22:24:25
http://fiippiibambi.blogg.se/
r3b3ck4

du behöver itne vara nervös för konserterna än ;)

2010-06-09 @ 20:49:11
http://uforomeo.blogg.se/starwar

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0