shit pommes frites!

Suger jag på att lägga upp eller? XD

Vet inte vad som har hänt med mig, har gått upp
vid 9-10 varje dag ;_;
skumt, har alltid gått upp vid typ 12 på lov och helger annars xD

oj, ska vara inne i stan om 45 minuter, sitter fortfarande i pyjamas 8) smart

idag ska jag får TBE-vaccinet
superkul, jag hatar bara sprutor :D
men jag fattar inte varför jag ska ta det, fästingar gillar inte mig ändå...
menmen, får stå ut ._.

min spårvagn går om en halvtimma så jag måste skynda mig :o

meningslöst inlägg, HEJ :D



EDIT:
OH SHIT POMMES FRITES!
det var det jag skulle skriva också.

kent släpper ju ny skiva den 30e juni :D:D:D:D
"en plats i solen"


åhåhå, längtar extremt mycket nu :D
Eclipse premiär OCH ny kent skiva på SAMMA dag!
*fangirl moment*

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0