Mellanmåål :'))

Jag trodde jag skulle dö på spårvagnen förut! Jag fick vänta i tusen år i stekande sol,
sedan när jag kommer på vagnen är det massa folk hundra grader varmt.
Jag hatar att stå bland svettiga människor på vagnen, haha x))

Iaf, jag dog inte! :D (som ni kanske märkt, höhö.)
Nu sitter jag hemma och ska precis äta. Bambamaten suger verkligen! Vem vill äta skit liksom? ;'s
Kanske finns nån knäppis, HAHAHA x'D
--

Mmmuummmzz, maaaat




Ps. vi tryckte massa pins på multimedian förut, ska visa mina pins sen. Dom är jätte fiina :D
Och både jag, Älin & Sässä har fått MVG som betyg i kursen! WOHO :''D

You wanna see what they said?
sandra

varm buss & varm spårvagn </3

2010-06-02 @ 19:04:16
http://chavezz.blogg.se/
Älin

AHHAHA MACKAN SER UT SOM EN GUBBE!

2010-06-02 @ 20:41:20
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0