kattennnnn

hej :]

idag var jag & leny i stan, det var kul ;D
hmm, ja. vi köpte lite kul saker, men kan inte säga vad (a)

just nu känns det typ "UUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHH", för jag tycker det här känns bajs.
fast jag gillar jordgubbar & så.
men jag tycker det suger ganska grovt att.. typ att jag är alltid här, hemma, inne hela dagarna, aldrig ute på kvällen & gör nåt..
& DET SUGER FEEEEDT.

))))))))))))))): jag vill vara ute, andas, ha kul, umgås med kompisar, träffa folk, ligga på en filt hela kvällen 6 äta jordgubbar & VARA UTE & UMGÅS MED FOOOOOOLLLLKKKKKK.
:((((((

( vill att nån ska bo här :< )

men annars så äre bra.
höhöh.




jag & finaste katten :*

hajdo.


You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0