kaboom

hallo igen ;D

nu är jag hos jejje & bajsar på hennes dator, hahah.
vi ska ju till snikens kull eller vad det nu heter sen, fast det failade lite & så, men jaja.
blir nog bra ändå..

eheh. hmm, lyssnar på nån jazz-grejjs som hennes pappa satte på, höhö.
känner mig ganska ensam, hahaha :R
jag tror jäjäj är & kissar, hmm.
(bara för ni ville veta)

medans jag facebookar fädigt på jejjes användare (hon får skylla sig själv),
så kan ju ni skratta lite åt den här ;)
(inte kul, men ändå)





You wanna see what they said?
Sofia

Hejhej! :)

Du får jätte gärna kika in i min blogg om du har en minut över coh se om den är något för dig eller inte, kram! :)



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-06-05 @ 17:55:10
http://thestoryofsofia.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0