I'm not a crybaby, I'm THE crybaby

Oh, daaaaamn *konstig amerikans röst*,
låter som att amerikaner säger "oh deeeeem", konstigt.

Idag har jag suttit med jennifer och sandra utanför
våran skola halva dagen ehhehe 8D
Sen åkte vi hem till jennifer och pratade harry potter.

Nu ska jag skriva klart min pinsrapport (jag var egentligen klar
med den, men sen läste mamma igenom den,
och helt plötsligt behöver jag skriva om halva rapporten, lövli)
sen ska jag kolla på Sex and the City heheheh, har på precis
insett hur kul jag tycker den serien är.


(grr)

Idag var våran grannes katt inne hos oss, hon är jätte söt
hon luktade på varenda millimeter av vårat hus och precis
när hon var klar så kom våran granne hem och då var
hon tvungen att bli buren över till dom :(. *sad face*.

good night, sleep tight, don't let the bedbugs
(eller i det här fallet SVAMPBOB 8D) bite

(Sandra, svampbob kan inte bli läskig, men tack för att du varnade mig 8D
dock hann jag se bilden innan jag såg din text XD)


You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0