I heart sommaren! ♥

 

Åh, jag älskar att sommaren är här! Det är så sjukt härligt ute!

Blå himmel, sol, varmt, härliga vindar, fågelkvitter, glass. ♥

Den 19e (om två veckor) åker jag till Kroatien och kommer hem den 2 juli.
Behöver jag säga att jag längtar? :D

Och sedan när jag kommer hem ska jag bara njuta av sommarlovet innan
jag & Sandra ska börja åka runt på turné med The Ark, ahaha x'D
Kanske inte direkt, men det blir iaf 5 konserter med dom i sommar :D
Sedan ska ska vi ju se Crachdïet två ggr, gå på Sonisphere och se flera andra band :)))
Så hur stavar du till allt detta? Jo, A-W-E-S-O-M-E! Hiihih :*

Nu ska jag göra iordning mig, ska hem till pappas kompis & hans familj och spela kubb & grilla sen, huhuh. 8))
vi ska bada nakna!!!111
(dessutom elsgar jag morötter & svamp, fast det kanske inte hör hit /hrafnhildur)






You wanna see what they said?
sandra

HAHAH, bada naken? x''DDD

2010-06-05 @ 11:26:53
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0