HTC desire

hej :DD

idag fick jag min HTC desire <3
den är asgrym & jag älskar den.

den är android, har stor skärm, hyffsat bra kamera, den filmar bättre än båda mina digitalkameror, den är snygg, ganska lätt att förstå & den är aaasbraaa :DD

det finns några nackdelar med den; den har ingenstans att sätt fast ett snöre (typ säkerhetssak så man inte tappar den), det finns ingen kameraknapp & den är jävligt stor & det är svårt att t.ex. skriva osv. med bara en hand x)

men annars är den asbra, den är väldigt snabb osv :)))



<3

(det som stör mig mest är det att det inte finns nåt hål för ett snöre, för om jag inte kommer på nåt sätt att få fast ett på, så kommer inte jag våga ta upp den på typ konserter & försöka ta kort när man hoppar osv, för jag lär ju tappa den isf.)



(btw, bara jag som uppdaterar, huhu)

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0