"Har du en cykel?"

Heejheej : D

Jag kom nyss hem till mamma igen. Är sjukt trött, sov inte mycket inatt.
Satt uppe och kollade på MTV movie awards till klockan 4.30. Vaknade 11.45 (a)
Kändes rätt sjukt att vara vaken när solen gick upp. Har inte vart det sedan sommarlovet 2008, haha ♥

Anyway, när jag letade efter svaldörrsnyckeln så kommer det ut tre ungar från cykenrummet.
(En av dom är min granne, han är väl runt 10 kanske.
Har jag fel nu så går tiden alldeles för fort, för han måste vara tio ;'o)

Grannen

Jag

Grannens kompis


Det lät ungefär såhär:

Ey, du där tjejen!

Nej, jag är en kille ser du väl?

Ja?

Är du Lindas barn?

Nä, drottningens

Ja

Hur gammal är du?

Fem år ser du väl?

Jag är sjutton.

Varför frågar du ens henne?

Har du en cykel?

Ja, varför undrar du?

(Svarar inte på frågan)

Jag såg dig snatta godig igår!

(Wth, jag var inte ens i Kortedala?)

Öhh, va?

Ja, jag såg dig snatta godis.

Ah, okej. Det är precis det jag gjorde.

(Hittar nycklarna och går in)

Och så skrattade dom. Ursäkta, men va? HAHAHA
Och han ungen var mammas gamla dagisbarn, han vet att jag är hennes dotter. x'D

-
Nu till andra saker :D
Den 14 juli kommer Tokio Hotels nya live dvd släppas i Sverige!
Humanoid City live från turnén Welcome to Humanoid City! IIIH, jag längtar!
Hoppas dom har med lite backstage saker från Sverige (Stockholm & Göteborg!)
Jag kommer dö om dom har med saker från Sthlm och inte Gbg! :c


Jag dör på omslaget! Så sjukt fint & snyggt!



You wanna see what they said?
sandra

hahaha xC

2010-06-07 @ 16:55:58
http://chavezz.blogg.se/
natali

sv:varsegood:)

2010-06-07 @ 17:05:33
http://natalifray.blogg.se/
ELINA LINDHOLM

SV: Tack så jättemycket! :D

Allt bra med dig? Kram

2010-06-07 @ 17:21:53
http://elinalindholm.se

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0