CHAVEZ!

hallo :DD

ni börjar bli dåliga på att kommentera & besöka & sånt ))):
(vi på att uppdatera, haha).

iallafall: igår så var jag med jäjjä & älin, älin tyckte inte om att åka spårvagn hit xD
läny skulle vara med, men hon ville inte se på harry potter, så jag skulle messa henne efteråt,
men hann inte & glömde ))):

sen åkte älin hem & jäjjä gick hem & hämtade ett stort paket till mig & pappa.
det första jag sa var "det ser ut som en grill."
jäjjä svarade "ehh, närå... hähä"

sen så provade jag mina harry potter-kläder & jag hade precis fått på mig de när jag hörde pappas bil på gatan.
fick panik, slet av mig skjortan & slipsen samtidigt som jäjjä snackade i mobilen & fick damp & försökte gömma paketet nånstans, slängde in det under skrivbordet samtidigt som jag skrek & slängde in kläder i garderoben.

pappa kom hem, var normalt igen xD
åkte & köpte sviiiiiiiiindyr fika, 150 kr för två tårtbakelser, två kokosbollar, två munksaker & två småkakor ;ss
sen åkte vi hem, pappa öppnade paketet & det visade sig vara en grill x''''DDDD

sen så åt vi kycklinggryta :)))
& efter det började vi se på bad lieutanant.
den var typ halvseg & vi var lite trötta, så vi satt där lugnt & fint & jag åt kokosboll..
när de helt plötsligt sa namnet "chavéz" på filmen.

jag satte kokos i halsen & hostade ihjäl mig/skrattade & jäjjä dog av skratt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
alltså ni skulle ha sett reaktionen x''DD

helt tyst innan, sen helt plötsligt började vi gapskratta & jag hostade ihjäl mig xDDD

det var så sjuuuukt ;oo vi typ "?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!" :))))))
var så INTE beredda på det, hahhaha.

(oh, snurrigt berättat xD)

men det var ungefär såhär:
(fast mycket allvarligare & mer högljutt & mer knasreaktion)



för er som inte ser vad det står:
*trötta, ser på film*, *tuggar*, kokosboll (pil på det i min hand).
- chavéz, - ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!, *sätter i halsen*, *HOSTHOSTHOST*, *HAHAHAHAHHAHAHA*.

:DDDD

det var sjukt kul! :D

men nu måste jag göra mig iordning, jag & jäjjä ska på th-fanträff sen (hhöhö). 
skulle egentligen ha harry potter-kläder, men vi ångrade oss (a)

hajdo :D


You wanna see what they said?
Jejje

HAHA, så sjukt kul :D

2010-06-12 @ 17:26:39
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0