pcd

hej, sandra här.
måste bara skriva av mig lite innan jag exploderar.

konserten var awesome, & allting var HELT FUCKING UNDERBART, men jag tänker inte försöka beskriva det med ord, för det.går.inte.

nu känner jag mig tom & lite sånt, typ pcd (som anja skrev, smart) = post concert depression. hihi.

eller nä, inte hihi.
min käke är helt fuckad.
min globus-skit är tillbaka gånger tusen.
så JÄVLA STÖRANDE alltså, att gå omkring & känna som att man har en gigantisk fucking klump i halsen ALL THE TIME.
AHHHHH 

jag känner liksom, ahh jag sprängs, jag måste skriva av mig, vet inte vad jag vill, vad jag tycker, vad jag känner.
liksom attention whore. hoho
hm jag vet ingenting.


har fetaste lusten att krypa ut genom mitt fönster & sätta mig på en filt ute & bara lyssna på fåglarna.
det är så jag ser livet, liksom enkla fina saker som förgyller vardagen.
sånt som alla andra gör, impulsiva saker. VARA UTE PÅ NATTEN.

sånt som jag aldrig gör. det finns inte i mitt liv. men det är allt jag vill.
just nu.

sånt fint.


jag drömmer om att flytta hemifrån, bo i en fin lägenhet med massa fina vänner. vara uppe hela nätterna & lyssna på musik & vara ute, sitta på balkongen & bara finnas.

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jag får damp.


MENMEN, ALLTING ÄR AWESOME ANNARS.
TIO DAGAR KVAR TILL NÄSTA ARK-KONSERT <3

jag längtar VERKLIGEN SÅHÄR MYCKET!
det går inte att beskriva kärleken till the ark med ord, den är alldeles för stor.
men jag lever för det här.

JAG LEVER FÖR THE ARK.

utan ark hade jag bara vart en skiten liten hiphop-unge. dvs., om jag fortfarande hade vart vid liv.
om inte jag hade upptäckt ark i melodifestivalen så vet jag ärligt talat inte om jag hade levt idag.

TACK FÖR LIVET ARKKKK NI ÄR BÄST


och jag bara funderar, känner mig attention-whorig & som en alien & att jag inte finns.
att jag inte finns liksom.
så_jävla_dryg_tanke

gngnggggg



MEN ACK MIN SKÖNA MISSFÖRSTÅ EJ, JAG MÅR FINT, ALLT ÄR FINT JUST NU, JAG ÄLSKAR ALLT.

tror bara jag lider av lite pcd just nu. vi skyller det här inlägget på det.

(& btw, jag vill fota, jag vill göra filmer, jag vill spela gitarr igen)

GONATT FOLKET

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0